vineri, 25 februarie 2011

Violenta in familii: Protejati-va copii, caci ei sint viitorul nostru!!!

 Stau si ma gandesc cu ce putea sa greseasca acest copil nevinovat ca sa primeasca o asemenea pedeapsa? Cu ce putea gresi un copil care nu face altceva decat sa cunoasca lumea in care s-a nascut, lumea care il inconjoara? In ochisorii lui am citit doar inocenta, durere si nedumerire! Mi se sfasie sufletul de durere cand vad o asemena nedreptate. Ce a fost in mintea mamei, vazand toate aceastea? In ce moment inceteaza unele femei sa puna mai presus orice altceva decat dragostea pentru copilasul lor? Acesti parinti sint niste oameni cu sufletele moarte, oameni pierduti pentru totdeauna. Oare ce pedeapsa ar merita ei? Daca ar fi dupa mine le-as da cea mai crunta pedeapsa posibila. Aceste “animale salbatice” nu ar trebui sa traiasca printre oameni. De ce sa faci un copil daca nu poti sa-i daruiesti dragoste?? Pentru ce sa aduci un copil pe lume daca din start este  condamnat la suferinta?





   Sint sute de intrebari la care nu exista niciun raspuns. Nu stiu cum ar putea explica aceste “animale” gestul lor pentru ca nu exista nicio scuza pentru asta. Probabil sint niste oameni alcoolici care se vor plinge pe viata lor (cum fac mai toti). Oameni depresivi si “pierduti” pentru ca au ales calea cea mai usoara si cea mai gresita de a trece peste greutati. Sint sigura ca acum nu le pare rau de ceea ce au facut. Unica chestie de care ar putea sa le para rau este ca au lasat sa se descopere aceasta cruzime. Cine stie de cand traieste baietelul aceasta experienta tragica pentru inceputul vietii lui. Si cel mai tare ma doare este ca acest copil inocent continua undeva in adancul inimii sa iubeasca aceste “animale” cu dragostea lui pura si curata, pentru ca el, fiind prea mic, nu realizeaza ce se intampla in jurul lui.


    Am si eu o fetita pe care o iubesc din tot sufletul meu si care imi face viata mai frumoasa si mai usoara indiferent de ce probleme as avea. Nu mi se pare nimic mai important decat sa incerci sa-i arati copilului tau lumea “minunata” in care s-a nascut. Sa descoperi impreuna lucrurile frumoase pe care Dumnezeu ni le-a daruit. Sa-l inveti sa iubeasca, sa aprecieze, sa daruiasca si sa multumeasca pentru tot ce are si ce il inconjoara. Nu spun ca o sa-i imbrac o pereche de ochelari roz si o sa-i vorbesc despre zana cea buna care va veni in ajutor de cate ori va avea nevoie, dar cel putin o voi invata ca are niste parinti care o iubesc si in care poate sa aiba incredere orice s-ar intampla, o voi invata ca a gresi e omeneste, ii voi vorbi despre ingerul ei pazitor si despre Doamne – Doamne care vor fi mereu alaturi de ea, o voi invata sa priveasca partea plina a paharului, sa inteleaga ca orice problema are o rezolvare chiar daca la inceput pare a fi imposibila, o voi invata sa aiba grija si sa intinda o mana de ajutor pentru cei nevoiasi, o voi invata sa ocoleasca ispitele si sa nu cada prada nedreptatilor, raului, ipocriziei, tradarii, minciunilor, pacatelor. Nu zic ca eu sint perfecta si ca am mereu dreptate in ceea ce fac,dar eu vad acest bobocel de omulet care ma priveste inocent si imi zambeste cu cea mai puterica si sincere dragoste din lume. Un omulet care prin priviri imi spune cat de mult depinde de mine, cat de mare nevoie de ajutor are si cat de mult isi doreste sa o indrum in viata. Vreau sa o invat toate astea pentru ca odata cu nasterea ei, ea m-a invatat pe mine si mi-a aratat care sint adevaratele valori ale vietii.



DRAGII MEI, VA ROG DIN SUFLET, PROTEJATI COPII, CACI EI SINT VIITORUL NOSTRU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu