vineri, 25 februarie 2011

Toamna pe ulite!

N-o sa va mint, toamna mi se pare cel mai sincer si frumos anotimp dintre toate. Nu, nu sint o persoana melancolica si nici depresiva, cum ar crede unii, dar imi place sa simt prospetimea unei ploi tomnatice, sa ma plimb cel putin prin parc ca sa savurez diversitatea culorilor care ma inconjoara, de parca cei mai mari pictori ai tuturor timpurilor si-au imprastiat paletele peste natura. Imi place sa ma plimb prin ploaie ca apoi sa stau in casa sub o patura, savurand o cana de ceai nergu sau, de ce nu, un pahar de vin, iarasi si iarasi, contemplind cel mai frumos anotimp al anului. Imi place racoarea aerului care imi deschide noi orizonturi spre o lume ascunsa, sa numar picaturile care cad insistent pe pamantul doborat de calduri, sa numar frunzele care cad leganindu-se incet in aer. Aceasta nu semnifica nicidecum sfarsitul, ci reinceputul a ceva mai nou, ceva proaspat si mai viu.
 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu