vineri, 25 februarie 2011

Politica vb Prostia

Stau si privesc la televizor, realizand la un moment dat ca deja merg pe al cincilea cerc de rotire a posturilor de televiziune. "Politica","politica","politica"!!!! In cele din urma gasesc in mine forte si opresc la un canal de stiri in care se vorbea despre, n-o sa ma credeti, POLITICA!!!!! Dupa 10 minute in care am incercat disperata sa ascult ce vorbesc unii politicieni am realizat ca nu inteleg nimic, ceea ce ma face sa ma simt foarte prost. "Bine", imi zic eu, si iarasi ma concentrez la ceea ce se vorbeste, dar dupa alte 10 minute realizez aceeasi chestie. Oare o fi vorbind in alta limba?? Sau o face intentionat ca nimeni sa nu inteleaga ce spune?? Un lucru insa imi era clar, abera la maxim si cu asta am decis sa trec la alt post. Alta minune. Aud in sfarsit ca s-a rezolvat o problema cu care Chisinaul s-a confruntat pe parcursul a mai multor ani. "In sfarsit", mi-am zis eu, crezind ca reportajul se va termina pe o nota optimista asa cum el insusi era foarte pozitiv, dar desigur era prea frumos ca sa fie adevarat. "Nu se stie cati bani a investit statul pentru a rezolva aceasta problema", au fost ultimele cuvinte din reportaj care pe mine una m-au indignat foarte mult. Oare va fi vreodata posibil sa-i multumim pe toti? Sa lasam si lupul satul si oaia intreaga? Cat timp era o problema pentru toti s-ar fi acceptat orice mijloace de a o rezolva, dar din moment ce problema nu mai exista au si inceput speculatiile. Daca cineva se confrunta cu o tragedie toti se intreaba de ce nimeni nu face nimic. Daca cineva incearca sa ajute, iar nu e bine si asa pina cand nu-mi ramane decat sa inchid televizorul.
Politica m-a facut sa trec prin toate starile posibile. De la interes total pina la iritare maxima. Ajunsesem intr-un punct in care eram judecata de multi de ce sint total dezinteresata de ceea ce se intampla in tara. Eram acuzata de lipsa de interes si ce viitor las copiilor daca acum nu-mi mai pasa de nimic. Adevarul e ca ma afecteaza foarte mult ceea ce se intampla, dar mai tare ma afecteaza prostia cu care sint tratati oamenii, prostia care o creeza politica, prostia care se discuta neincetat la toate posturile, aberatiile care se repeta iar si iar, prostia venerata de "prosti" si mediatizata fara incetare pina la epuizare.
Da, imi pasa ce se intampla in tara mea si ma doare sa vad batjocura care ne inconjoara.
Pot sa spun ca in ultima jumatate de an am inceput sa vad luminita de la capatul tunelului si stiu ca vor trece ani buni pina vom ajunge la ea, dar eu sper din suflet sa ramana acolo unde este, departe, dar in vizor, pentru ca daca va disparea iar, o va face pentru totdeauna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu