vineri, 25 februarie 2011

Un "hvostic", va rog...sau cateva metode de relaxare



Parul este comoara cea mai de pret a unei femei (una dintre cele mai de pret), este primul lucru pe care il observam la un om si in dependenta de el ne facem si o parere, de aceea ca sa arate bine necesita mult timp si investitii (cel putin pentru mine). Totusi, se mai stie ce el este cel care acumuleaza cea mai mare parte din energia negativa asa ca este foarte important sa-i mai dam cate un "refresf" - frezindu-l. Pentru mine aceasta a devenit un ritual si mare imi este bucuria cand stau pe scaunul de la frizerie pregatita sa ma "reiinoiesc". Dar, in ultima jumatate de an, tot tinindu-ma de acest "ritual" mai intens, am facut trista descoperire ca in curand nu voi mai avea ce sa "reinoiesc". Parul meu este atat de scurt, incat am ajuns la limita in care nu mai pot sa-i mai fac vreo schimbare. Tot privindu-ma asa in oglinda mi-am amintit de bancul in care o doamna, venind la frizerie cu 3 fire de par pe cap, in incercarea de a-si gasi o frizura potrivita a ramas doar cu un fir, astfel a cerut sa i se faca un "hvostic". Nu cred ca voi ajunge pina aici, sper.

Este foarte important ca uneori sa mai facem haz de necaz  pentru ca asta ne salveaza de la stari negative si atunci nu va trebui sa mergem la frizerie:))). In fine, sint mii de metode de relaxare acum nu-mi ramane decat sa gasesc un potrivita pentru mine. Iata cateva:
  1.  Daca ai 5 minute...Incearca un exercitiu anti-gravitational. Stai cu ochii deschisi sau inchisi si vizualizeaza-ti corpul plutind intr-un spatiu din ce in ce mai mare. Te vei simti ca si cum te-ai afla intr-un balon de aer cald - minus peisajul aferent.
  2.  Daca ai 10 min...Nu te gandi la nimic. Stiu ca este greu. Iata cum procedez eu: ma gandesc incontinuu la o silaba fara sens (cum ar fi "sma") si nu mai las nimic sa-mi intre in cap. Incerca si tu. Dupa 10 minute te vei simti revigorat.
  3.  Daca ai 3 ore...Foloseste tehnologia. Joaca FIFA 2006 sau navigheaza pe internet - citeste stiri, asculta muzica, converseaza. Intra intr-o lume virtuala care sa te decupleze pentru un timp de problemele cotidiene.
  4.  Daca ai 3 zile...Gusta din fructul oprit, adica din acel lucru care-ti place la nebunie. Poate fi integrala Tom si Jerry, colectia de reviste din copilarie sau canalul de stiri si filme. Chiar nu conteaza, atata timp cat e ceva legal. Te vei simti mai pregatit sa reintri in lumea ta.
  5. Daca ai o saptamana...Schimba-ti obiceiurile de somn. In loc sa dormi opt ore/noapte, dormi patru ore de la 16.00 la 20.00 si alte patru de la 4.00 la 8.00. Ziua ti se va parea de doua ori mai lunga, prin urmare si vacanta va parea mai consistenta.'  (Pentru cei cu bebelusi e clar ca aceasta metoda nu este deloc potrivita).
P.S. Mi-ar placea ca o mare parte din energie negativa sa se concentreze in unghii pentru ca ele cresc mai repede.:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu