vineri, 25 februarie 2011

Ani de liceu...

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=fcokoGjTpCQ]

Anii de liceu, unii dintre cei mai frumosi ani....! Simt o nostalgie imensa cand vorbesc de ei, au trecut atat de repede, pe cand atunci cand eram la liceu mi se parea o vesnicie pina o sa-l absolvesc.
Mi-am reamintit de ei iarasi multumita fetitei mele, pentru ca in tentativele mele de a incerca sa-i cant ceva vesel, nu mi-a venit altceva in minte decat "Ani de liceu"! Din pacate nu a mai fost asa "vesel" dupa ce am inceput sa ascult melodia, pentru ca amintirele deja ma purtau prin toti cei 12 ani de scoala. Primele emotii, dezamagiri, bucurii, tristeti, prietenii etc, le-am avut si simtit in aceasta "a doua casa". N-o sa vorbesc prea mult (nu azi), dar tin neaparat sa-i multumesc din suflet D-nei Adriana Ciobanu (diriginta mea) pentru ca a stiut sa fie si profesoara si prietena si pentru ca m-a invatat atatea lucruri (unele de frica de a nu lua o nota proasta:)) pe care n-o sa le uit niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu