vineri, 25 februarie 2011

Ventilatorule, scuza-ma!!

Incerc sa ma concentrez asupra unei idei, dar caldura de afara imi blocheaza complet gandirea. Imi fac un dus rece, ma fac comod in pat si stau....privesc la ventilatorul care arata de parca ar da ultima suflare doar ca sa ma racoreasca pe mine. Il privesc atent si observ cum se uita tinta la mine. Arata de parca ar fi un ochi care prin privire mi-ar spune: "mai am sa sulfu inspre tine sau ma mai lasi in pace"?
 

Sarmanuu', de-ar sti ca anul viitor va fi inlocuit! Si daca stau sa ma gandesc un pic, toti ajungem sa avem aceeasi soarta ca a unui..ventilator. In ciuda dorintelor noastre, mai devreme sau mai tarziu,totul este inlocuit cu ceva mai bun, mai "nou", mai "performant", mai capabil, mai inovativ.
Meditind asupra acestu subiect mi-am amintit despre un desen animat pe care l-am vazut cu muuuuulti ani in urma, dar care mi-a ramas undeva adanc in suflet, pentru ca morala acestuia este una care spune totul, tristul si unicul adevar din viata noastra, cu care nu ne ramane decat sa ne resemnam.
http://www.youtube.com/watch?v=j0hL1wq3COc
Va recomand din suflet sa-l vedeti, pentru ca in primul rand el spune tot ce as vrea eu sa va spun, dar nu-mi gasesc cuvintele sau poate nu pot reda atat de bine cum a redat aici Hans Christian Andersen.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu