vineri, 25 februarie 2011

Despre toti si despre fiecare

Am stat cateva momente si am tras cu ochiul la alte bloguri sa vad ce mai povesteste lumea. In primul rand m-am oprit asupra blogului unei fete care cauta disperata un loc de munca. E buna ideea de a-si face publicitate folosing blogul, dar nu stiu cat de eficienta va fi. Sint multe lucruri care se bat cap in cap, cum ar fi: disperarea, ambitia, dorinta...pe undeva prostia. Ne ciocnim cu un caz cu care se confrunta mii de oameni in momentul de fata, dar eu continui sa merg pe ideea ca daca nu ai un anumit scop in viata nu stiu ce sanse ai sa reusesti intr-o cariera. A facut de toate si cate putin, are multe obiectii, pe alocuri e chiar un pic agresiva, si totusi cred ca cere prea multi bani pentru ceea ce poate sa faca (si 1500 ron e o suma destul de mare). Oricum, nu-mi ramane decat sa-i urez mult succes. Mai jos, citind lista blogurilor postate, imi atrage atentia cuvintul "apocalipsa". Mi-a luat ceva timp sa-mi fac curaj ca sa-l deschid (ceea ce am regretat imediat in secunda urmatoare) si nici dupa o minuta eram deja trista de ce intorsatura a luat-o pamantul in ultmii ani. M-a cuprin frica si panica de ceea ce ne asteapta. Nu vreau sa cred ca poate fi adevarat, dar acest articol a fost confirmat de altul, la randul lui, care vorbea despre o eruptie solara (tsunami solar) care va ajunge la noi in viitorul foarte apropiat. Stiu, fiecare e liber sa faca ce vrea, sa vorbeasca depsre ce vrea si sa scrie despre ce vrea, dar nu inteleg de ce toti sau majoritatea isi doresc sa scrie despre lucruri triste si urate din moment ce exista atatea lucruri frumoase si interesante care raman in tacere? De ce sa nu vorbim despre experiente frumoase, aventuri, carti, muzica, familii, concerte? Nu, nu sint genul de om care traieste purtand pe ochi o pereche de ochelari roz, sint genul de om care vrea si care invata sa traiasca privind partea plina a paharului, imi place sa cred ca exista o picatura de speranta pentru toti si pentru fiecare, ca binele va invinge raul, ca cineva ne protejeaza si noi ar trebui sa acceptam ajutorul nu sa ne impotrivim lui. Si da, vreau sa cred ca pentru tot exista un HAPPY END.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu