vineri, 25 februarie 2011

Vegetabals, una pizza si doua beri = 500 lei?!

Facem 2 ani de la casatorie. Iuhuuuuu!!!! let's party! Ne-am intalnit cu niste prieteni, si...hai sa mergem sa sarbatorim. Dupa jumatate de ora ma si vad stand la o terasa frumoasa, aerul curat, dispozitie buna....."ma scuzati, dar aceasta masa e rezervata", am auzit exact cand mi se parea viata cea mai frumoasa. "Ok, mergem in alta parte". Dupa o alta jumatate de ora ma vad iarasi la o terasa, acelasi aer curat, aceeasi dispozitie bun doar ca intuitia mea era deja de alta parere. "Bine, ce comandam"...O pizza, bere si orez cu legume...." Cu ce doriti sa fie orezul?", intreaba chelnerul? "Cu legume", raspund eu"Aha, vegetabals" , a repetat el si si-a notat intr-un caiet. Vegetabals, sa fie. Atunci mi-a venit geniala idee sa privesc bine in jurul meu unde ma aflu. La prima vedere era o terasa simpla, frumos amenajata, dar cu tentative mari de fite. Peste 2-3 minute m-am trezit cu niste hartii pe care era imprimata reclama la..... si care serveau drept servetele. Peste o alta jumatate de ora m-am trezit cu o pizza (care numai a pizza nu arata), orezul cu "vegetabals", un "roi" de chelneri in jurul nostru care ba luau o furculita, ba adaugau un cutit, mai inlocuiau o farfurie cu alta, tot schimbau scrumierele desi in mare parte nici nu era nevoie, mii de intrebari "cum este pizza?", "va place sosul piperat pentru pizza?", "m-ai doriti niste piper negru?", "sint bune vegetabals?", "m-ai doriti ceva?" DAAAAAAA!!!!!!!!!!!! DORESC SA PLECATI TOTI SI SA NE LASATI IN PACE!!!!!!!!!!!!!! Capac la toate a fost nota de 500 de lei???!!!! Cred ca ar trebui ei sa-mi plateasca 1000 de lei numai pentru daune morale.
Ce pot sa zic, a fost groaznic. Intuitia iarasi mi-a demonstrat cat e de important sa am incredere in ea doar ca eu ma incapatinezi mereu sa fac inversul.  Nu inteleg de ce unele "restaurante" tind sa para ceva mai mult decat sint in realitate. Dar parca era vorba doar de restaurant. Privind oamenii din jurul meu m-am speriat. Foarte putini inteleg ca anume modestia il infrumuseteaza pe om. Am iesit iritata, suparata si enervata si am jurat ca nu mai merg acolo in viata mea. Mai bine era daca stateam acasa la o portie de cartofi prajiti si cu o salata de rosii si castraveti in loc de acele "vegetabals". Oricum, intr-un final am reusit sa facem o gluma din toata aceasta experineta, am invatat inca o lectie importanta si acum mergem inainte. A fost o zi superba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu