miercuri, 13 aprilie 2011

Rasismul

Am privit aseara un film care m-a lasat de-a dreptul socata, stupefiata, indignata, enervata, furioasa.....!! Un film care ma tinut cu sufletul la gura si cu un nod in gat mare cat soarele si niste lacrimi care mi-au incremenit in ochi si nu avea curajul sa-mi lacrimeze, de frica probabil, sa nu fie "impuscate". Nu am inteles niciodata si nici nu voi putea intelege de ce dracului pe unii ii deranjeaza mai mult culoarea unui om decat saracia si nebunia care se intampla in lume? Adica transexualii au mai multa "apreciere" decat un om obisnuit, dar cu o culoare mai inchisa a pielii???? Dar s-a intrebat cineva vreodata de ce un om negru e "negru"??
Imi amintesc, o data, cand eram foarte mica, mergeam in troleibus cu mama si la un moment dat am vazut un om negru.  Am avut impresia ca se simte mandru de culoarea lui si ca acesti oamenii sint deosebiti in sensul bun al cuvintului pentru ca sint asa cum sint, ca mai apoi sa ma ingrozesc chiar si pina in prezent cat de umiliti si descriminati au fost ei pe parcursul secolelor. De mici copii sint invatati sa se apere cu bataia, arme si cutite in loc sa citeasca o poveste sau sa invete sa gateasca o prajitura gustoasa. Traiesc cu frica in san de la o zi la alta, sint martori la cum sint ucisi parintii, surorile si fratii, prietenii, amicii, vecinii....! Si intrebare este de ce? Pentru ca unii se cred mai buni doar prin CULOAREA  lor???? Deci, pe asta se bazeaza reusita in viata? O familie trainica si o societate prospera? Pe CULOARE?  Nu pe mintea bolnava a unora care isi hranesc gandacii din cap cu bioxid de clei si se cred supremi omenirii?
Sa ne intoarcem in timp si sa ne amintim de evrei. 6 Sase milioane de evrei au fost ucisi in lagare. De ce? Pentru ca erau evrei. O explicatie "Logica"!! Si desigur toti evreii erau "bolnavi" si numai unul Hitler era sanatos! Desigur, el nu era negru si nu era evreu si asta este de ajuns ca sa te trezesti intr-o buna dimineata cu geniala idee sa omori sase milioane de evrei. De ce?














De ce?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu